پـَـ نـَـ پـَـ های 14 تیر 91
تاريخ : برچسب:, | 22:9 | نویسنده : ramin
به بابام می گم سوئیچ ماشین رو بده. گفت: می خوای بری جایی؟ گفتم: بله پدر عزیزم!
(ستاد مبارزه با پ.نه.پ واحد فرزند صالح)

----------------------

مگس اومده تو خونه رفتم حشره کش آوردم مامانم میگه میخوای بکشیش؟ پـَـَـ نــه پـَـَـ ،میخوام بزنم زیر بغلش بوی عرق نده

----------------------

رفتم الکتریکی می گم آقا سه راهی دارین؟
میگه سه راه برق؟!!! پـَـَـ نــه پـَـَــــ سه راه آذری، دربست

----------------------

سوال پرسیده ، یه کم مکـث کردم ، میگه داری فکر میکنی ؟!
میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ صبر کن داره.... Load میشــه!--

----------------------

رفتم کتاب فروشی میگم بوف کور دارین؟ میگه
کتابشو؟
گفتم : پ ن پ خودشو ، یه فرد خیر پیدا شده که حاضر تمامِ هزینه های درمانشو متقبل شه…..!

----------------------

بهش میگم : دیگه می خوام ازت جدا شم !
میگه : این حرف آخرته ؟
پ ن پ این خلاصه ای بود از اخبار ایران و جهان ،
لطفأ به ادامه ی خبر توجه فرمایید !

----------------------

تو کلاس بودیم که یک دختره اومد تو میگه اینجا کلاس میانه است (حسابداری میانه) ؟ استاد میگه پ ن پ تبریزه !

----------------------

دارم واسه دختر خالم تعریف میکنم میگم:
دیشب داشت یه راز بقا نشون میداد شیره حمله کرد به یه گله آهو یکی شونو گرفت!
میگه: بقیه چی؟ فرار کردن؟
پـَ نه پـَ موبایلاشونو درآوردن فیلم گرفتن از صحنه واسه بقیه حیوونای جنگل بلوتوث کنن…


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: