اس ام اس عاشقانه 15 تیر 91
تاريخ : برچسب:, | 22:9 | نویسنده : ramin


سکوت دردناک است اما در سکوت است که همه چیز شکل میگیرد و در زندگی ما لحظه هایی هست که تنها کار ما باید انتظار کشیدن باشد.

--------------------

می دونی ادما بین الف تا ی قرار دارند . بعضی ها مثل "ب" برات می میرند،مثل "د" دوستت دارند، مثل "ع" عاشقت می شوند، مثل "م" منتظر می مونند، تا یک روز مثل "ی" یارت بشن

--------------------

دست و پا میزنم در گرد آب تنهایی،هر كه را میبینم میخندم، ولی دارم درسینه غم پنهانی

--------------------

عمر من در عشق خوبان سر رسید موی من از ناز خوبان شد سفید ناز كردن بر من از دیوانگیست صید من چون صید مرغ خانگیست من چه دارم كز تو پنهانش كنم ؟ جان تقاضا كن كه قربانش كنم . . .

--------------------

می‌دونی"بهشت" کجاست ؟ یه فضـای ِ چند وجب در چند وجب ! بین ِ بازوهای ِ کسی که دوسـتش داری.

--------------------

چو‎پان قصه ما دروغگو نبود‎,او تنها بود و از فرط تنهایی فریاد "گرگ‎ آمد" ‎ سر می داد,افسوس كسی تنهایی اش را درك نكرد و همه در پی گرگ بودند.در این میان فقط گرگ فهمید كه چو‎پان تنهاست‎ ‎!

--------------------

این دل اگر کم است بگو سر بیاورم / یا امر کن که یک دل دیگر بیاورم / خیلی خلاصه عرض کنم دوست دارمت / دیگر نشد عبارت بهتر بیاورم...

--------------------

اگه کسی رفت و تنهات گذاشت اما هنوز بیادت بود بدون ازت طلبی داره که بیادته...!!!!

--------------------

حاصل زندگی انسان نفس است/ آن یك نفس هم فدای یك همنفس است.

--------------------

دل بستن مثل پرتاب سنگ به دریاست/ دل كندن مثل پیدا كردن همون سنگ از دریاست.

--------------------

خواب مرا نمی برد
تو را می آورد
بی آنکه باشی...

--------------------

ساده می خندی
و دل من
سخت زیر و رو می شود ..

--------------------

خسته شدم از بس به آدمایی که میخوان جای تو رو توی قلبم بگیرن گفتم :
ببخشید اینجا جای دوستمه ، الان برمیگرده !

--------------------

بهش گفتم عاشقت شدم،بهم خندید و گفت بیخود كردی،قرارمون این نبود!

--------------------

نفس بده كه برایت نفس،نفس بزنم،
نفس به جزتونخواهم براى كس بزنم،مرااسیرخودت كرده ای دعایى كن،كه آخرین نفسم رادراین قفس بزنم.

--------------------

اگه قرار بود به كسی كه تو راه عشق میسوزه و میسازه هم اسكار بدن،بدون هیچ شكی الان خونه ما پر از اسكار بود!
دلتنگ خدا




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: