اس ام اس دلتنگی 13 تیر 91
تاريخ : برچسب:, | 22:9 | نویسنده : ramin
دلم برای کسی تنگ است که چشمانم ، چشمانش را می طلبد …

-------------------

دلم برای کسی تنگ است که سرم شانه هایش را آرزو دارد…

-------------------

سخت است میدانی…این همه دل در دنیا هست که هیچکدام برایم تنگ نمیشود ….

-------------------

آرام گفت دلتنگتم چیزی نگفتم،تکرارکردمن نازکردم، بلندترگفت من سکوت کردم، خیال می کردم همیشه هست.امارفت، من ماندم واین غرور لعنتی...

-------------------

من خوبـــــــم..!عاشق نیستم..فقط گااهـــی حرف تو که میشه دلم تنگــــ میشه..این که عــــشق نیست...هســــــــت...؟؟

-------------------

سکوت و خلوت بغض شبانه / چه دلگیر است بی تو حجم خانه
تو رفتی و دلی دارم که هر دم / برای گریه می گیرد بهانه

-------------------

کلاغ جان …قصه من به سر رسید …سوار شو …تو را هم تا خانه‌ات می رسانم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: