داستان عاشقی شکلک های قسمت نظرات بلاگفا...!!
تاريخ : برچسب:, | 11:3 | نویسنده : ramin
  فـــوت.... فــــوت.... صدا میاد؟ ......1.....2 ....3.....!! هوی ....تویی که اون عقب نشتی و نیشت تا بنا گوشت بازه....صدام میاد...؟؟

خب... اهم.... اهم ....روزی روزگاری بود ....یه پسری بود که بعد از خوردن یک مقدار شکست عشقی و برگشتن از پیش دوست دختر قبلیش ، قیافش این شکلی بود .....همینطور که داشته میرفته ، داشته میرفته....حالا چرا داشته میرفته؟؟ چون داشته میرفته...وقتی داشته میرفته....یهو یادش میفهمه که داره میره.....وقتی دید که داره میره یه دختری رو دید که این شکلی بود  و خیلی سانتی مانتال منتظرتاکسی بود....پسره یهو این شکلی میشه و بعد به دختره این شکلی یه چشمک میزنه....پعد دختره یکم خجالت میکشه (البته این روزا دیگه دخیا خجالت نمیکشن...!!) و یه لبخند اینشکلی میزنه...!! پسره که خوشش میاد از شدت خوشحالی ذوق مرگ میشه و نیشش تا بنا گوش به این شکل باز میشه....!!

خلاصه ....پسره یه گل از تو باغچه پیادرو میکنه و میده به دختره و با هم دوس میشن و با هم روزای خوبی داشتن و تو این فازا می پریدن   تا اینکه یه روز پسره از دختره می خواد که دختررو بدون عینک آفتابیش ببینه .....!!

دختره عینکشو بر میدار و پسره میبینه که دختره کلاجه ....در اینجا پسر مورد نظر شکل آفتاب پرست میشه و قیافش به ترتیب از چپ به راست عوش میشه....که در نهایت می بینید که بالا آورده تو صورت دختره....!!

بعد دختره که میبینه سبز شده .....دلش این شکلی میشه و لبش این شکلی و بعدا این شکلی ....!!

بــــعله....پسره که شکل دختره یادش میاد خندش میگیره و قیافش اینشکلی میشه و چند قدم اون طرف تر دوباره یه دختری و می بینه و روز از نو روزی از نو....!!

 

خب ...این مطلب چنتا نکنه داره که من باید واستون تشریح کنم...!!

1-نکته ای که خیلی مهمه و جزء سوالات کنکور هم هست اینه که (( یه دختر مثه اتوبوس می مونه , اگه رفت اصلا نگران نباشید چون چند دقیقه بعدش یه دونه دیگه میاد...!! ))

2-هیچ وقت جیبتونو به خاطر یه دختر خالی نکنین یعنی (( هیچ وقت واسش گل نخرید ، چیزی که زیاده گل تو شهر و تو با غچه ها...!! ))

3-همیشه قبل از فاب شدن با کیس مورد نظر ابتدا یه بازرسی کامل بکنیدش که یه وقت ((مثه این دختره کلاج یا مورد دیگه ای نداشته باشه...!! ))

4- نکته ای که خیلی مهمه و جزء سوالات کنکور هم هست اینه که (( یه دختر مثه اتوبوس می مونه , اگه رفت اصلا نگران نباشید چون چند دقیقه بعدش یه دونه دیگه میاد...!! ))

5-به تو ربطی نداره که نکته ی 1 و 4 باهم یکی هستن...!!

6-این شکلکه داشت یادم میرفت که یادم اومد .... اونم خودمم که چقد موذیم...!!

 



نظرات شما عزیزان:

ساحل
ساعت22:17---20 اسفند 1391
حالا خوب كه خودت ميدوني چه قدر موذي هستي

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: