تاريخ : برچسب:, | 1:44 | نویسنده : ramin

 روانشناسی روابط دختر و پسر

چند رفتار که خانم ها عاشق آن هستند

۷تیپ آقایونی که زنها نمی توانند در مقابل آنها مقاومت کنند.مرد دلخواه

  روانشناسی روابط دختر و پسر

آيـا تـا به حال فکر کرده ايد که چرا هميشه بعضي از مردها در ارتـبـاطات خود با خانم ها از سايرين موفق تر هستـند؟ گــروه خاصي از مردها وجود دارند که خانم ها به هيچ وجه نمـي تـوانند از آنها اجتناب کنند و اين امر هيچ ارتباطي به چهره هاي زيبا و يا تناسب اندام آنها ندارد. حقيقت اين است که خانمها به گروه ويژه اي از خصوصيات اخلاقي مردها علاقمند هستند و طبيعتا بـسـمت کساني کشيده مي شوند که آن ويژگي ها را دارا باشند.

 

در اين قسمت 7 مورد از اين ويژگي هاي "ايده آليستي" و توضيح آنکه چرا خانم ها عاشق اين خصوصيات هستند را براي شما ذکر مي کنيم. البته نبايد خود را به يکباره تغيير دهيد و و شخصيت خود را به طور کامل عوض کنيد. شايد برخي از اين صفات مناسب حال شما نباشند، توجه داشته باشيد که خانم ها به سادگي متوجه تناقض موجود در شما خواهند شد.

 

از بين تمام ويژگي ها چند موردي را که بيشتر با شما سازگاري دارد، انتخاب کنيد و سعي کنيد هر يک از آنها را در وجود خود پرورش دهيد. شايد در حال حاضر هم بعضي از آنها در وجود شما يافت شود اما با نگاه کوتاهي که به اين مقاله مي اندازيد متوجه خواهيد شد که خانم ها به دنبال چه چيزي در شما هستند، اين امر موفقيت شما را تضمين خواهد کرد.

  روانشناسی روابط دختر و پسر

1- مرد رمانتيک

ـــــــــــــــــــــــــ

آقايي که به عشق کلاسيک اعتقاد داشته باشيد، دائما براي او گل و شکلات بخرد، بر سر ميز شام شمع روشن کند ، براي اينکه نشان دهد به ياد اوست با وي تماس تلفني بگيرد، به چشمان بانوي خود خيره شود و احساسات قلبي خود را به بيرون بريزد.

 

چرا اين مرد غير قابل اجتناب است: خانم ها نياز دارند که مورد احترام قرار گيرند و يک مرد رمانتيک اين نياز زن ها را برآورده مي سازد. اين مرد با ژست هاي رمانتيکي که به خود مي گيرد به او نشان مي دهد که دوستش دارد، و در مقابل خانم نيز براي تلافي گرايشات رمانتيک خودش را در طبق اخلاص قرار مي دهد.

 مرد دلخواه

2- مرد با اعتماد به نفس

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــمرد دلخواه

او کاملا مطمئن است و به خود اعتماد کامل دارد، مردم او را به عنوان يک فرد مثبت مي شناسند و تجلي قدرت و اراده است ( البته توجه داشته باشيد که مردهاي خودبين و از خود راضي شامل اين گروه نمي شوند) به ارتباط خانم ها با ساير مردها حسادت نمي ورزند و اصلا احساس نمي کنند که ممکن است به وسيله دوستان مذکر و يا همکاران خانم تهديد شوند.

  روانشناسی روابط دختر و پسرچرا اين مرد غير قابل اجتناب است: زن ها جذب مردهاي مطمئن مي شوند. اگر خود را بزرگ تصور کنيد بدون شک چنين تصوري در فرد مقابل نيز ايجاد خواهد شد. يک مرد با اعتماد به نفس به دنبال تاييد و تمجيد خانم ها نيست و همين امر باعث مي شود که بيشتر مورد توجه آنها قرار بگيرد.

 

3- مرد هنرمند

ـــــــــــــــــــــــمرد دلخواه

يک مرد هنرمند خودجوش که در حال زندگي مي کند و براي اظهار عشق و علاقه اغلب از خلاقيت خود استفاده مي کند مثلا براي خانم شعر مي سرايد و يا يک نقاشي زيبا مي کشد.

 

چرا اين مرد غير قابل اجتناب است: تمام زن ها دوست دارند احساس کنند که خاص و بي همتا هستند و چه راهي بهتر از اينکه شما او را الهه و منبع الهام خود قرار دهيد. او شيفته ذهن خلاق مردهاي هنرمند است خصوصا هنگاميکه او را نيز با هنرشان در مي آميزند.

 

4- مرد خارجيمرد دلخواه

ـــــــــــــــــــــــــ

اين مرد از يکي از کشور هاي دور دست خارجي مي آيد و داراي لهجه شيريني است. او ديد متفاوتي نسبت به دنيا دارد. روابط اجتماعي و رفتارهاي روزمره اش اندکي عجيب و غريب به نظر مي رسند اما با وجود همه اين حرف ها باز هم به دل مي نشيند و بسيار جذاب است. البته براي اينکه جزء اين دسته محسوب شويد حتما لازم نيست که خارجي باشيد بلکه اگر با چند زبان مختلف آشنايي داشته باشيد و زياد سفر کنيد همان مقدار محبوبيتي را که يک خارجي مي گيرد مي توانيد به خود اختصاص دهيد.

  روانشناسی روابط دختر و پسر

چرا اين مرد غير قابل اجتناب است: جاذبه و گيرايي، جاذبه و گيرايي، جاذبه و گيرايي. هيچ چيز ديگري نميتوانم در اين مورد ذکر کنم. تنها راز، گفتن جمله اي با لهجه اي زيبا است که خانم ها را جذب مي کند و مرد مورد نظر را براي او دلکش و فريبنده مي سازد و اغلب نيز خانم هايي اين مرد ها را انتخاب مي کنند که در مورد دنيا کنجکاو هستند. البته تمام جاذبه هاي دنيا در مقابل قرار گذاشتن با يک چنين مردي هيچ است.

 

5- مرد آزاد و رها (به آنها پسرهاي شر هم گفته مي شود)

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

اين دسته از مردها از قيد و بندها آزاد هستند و اجازه مي دهند که باد آنها را به هر کجا که مي خواهد ببرد که معمولا هم به مکان هاي جالب و سرگرم کننده اي کشيده مي شوند. او موتورسواري مي کند، از کار خود مي زند تا با شما در کوچه ها پرسه بزند، نگران آينده نيست و به پيش روي خود چشم دوخته است.

 

چرا اين مرد غيرقابل اجتناب است: تمام خانم ها تا حدي خواستار ياغي گري و سرکشي هستند (البته در حد معقول) او عاشق آزادي و رهايي اين مرد مي شود و آرزو مي کند که روزي خودش هم بتواند اين طور باشد. روح سرکش اين مرد شادابي و جواني را به رابطه شان اضافه مي کند و خانم هم هميشه در تلاش براي رام کردن اوست- هرچند مي داند که هيچ گاه واقعا موفق نخواهد شد.

 

6- مرد زيرک/بامزه

ـــــــــــــــــــــــــــــ

صحبت هاي اين مرد انسان را به وجد مي آورد او تنها مردي است که به حرف هاي شما نيز گوش مي دهد. اين مرد باعث مي شود که خانمش بخندد و با احساس شوخ طبعي و بذله گويي خود براي او شادي به بار مي آورد. او براي جذب خانم ها از سياست خنداندن و سرگرم کردن استفاده مي کند. اين مرد مي تواند ساعت هاي متمادي با خانم گفتگو کند بدون اينکه او را خسته و کسل کند.

 

چرا اين مرد غيرقابل اجتناب است: با گذشت زمان موهاي شما شروع به ريزش مي کنند و عضلات محکم بدنتان نرم مي شوند اما اگر بتوانيد او را همچنان سرگرم نگه داريد برنده ميدان خواهيد بود. گفتگو و تبادل نظر عامل مهمي در ادامه ارتباط است، اگر به او نشان دهيد که داراي اين ويژگي مي باشيد او خيلي سريع به دام غلاب شما اسير مي شود.

  روانشناسی روابط دختر و پسر

7- مرد با ملاحظه

ـــــــــــــــــــــــــــ

او مردي است که در ماشين را باز مي کند، صندلي را براي او بيرون مي کشد، پول شام را حساب مي کند، مطمئن مي شود که خانم حتما دسر خود را سفارش دهد و هميشه با يک بيان منطقي و مودبانه براي بيرون رفتن از او در خواست مي کند، هنگام بازگشت او را تا درب منزل همراهي مي کند، براي احساسات او ارزش قائل است و مي داند که چه موقع براي رفتن به منزل آمادگي دارد.

 

چرا اين مرد غيرقابل اجتناب است: غافلگير شديد؟ احتمالا فکر نمي کرديد که يک مرد خوب و با فکر مورد توجه خانم ها قرار بگيرد. زمانيکه زن ها مردهاي بد و بي ادب و شرور و کسانيکه به خود زحمت تلفن زدن را هم نمي دهند و بسيار بي توجه هستند را ملاتقات مي کنند، مجددا اولويت هاي خود را از نو مي چينند. البته خانم ها نيازمند رشد عقلي و بلوغ فکري هستند تا بتوانند به اين نتيجه دست پيدا کنند. اما بالاخره تمام دخترخانم ها متوجه مي شوند که مردي را بايد انتخاب کنند که با آنها در طول يک رابطه دراز مدت خوب رفتار کند.

 

 

نکته قابل توجه

ــــــــــــــــــــــــ

در اعمال هيچ کدام از خصوصيات اخلاقي مذکور زياده روي به خرج ندهيد و سعي نکنيد که خود را فردي که نيستيد جلوه دهيد زيرا براي خانم ها اين امر خيلي سريع آشکار مي شود.

 

رمز موفقيت شما در اين است که دليل علاقه خانم ها به هر يک از ويژگي هاي بالا را به خاطر بسپاريد و بدانيد که از چه تيپ مردهايي قدرداني مي کنند و بعد همه آنها را با هم مخلوط کنيد و ببينيد کداميک از آنها براي شما مناسب تر هستند تا خانم ها به دليل خصوصيات بديع و نوظهورتان شما را مورد محبت و علاقه خود قرار دهند.

 

حالا متوجه شديد که ارزش وقت گذاشتن را داشت!

وابسته كردن مرد .جذب پسر دلخواه راههای مجذوب کردن دختر  روش عاشق کردن دختر عشق جوان



پيشنهاداتي براي عدم ترشيدگي دوشيزگان محترم 1- يقه اولين خواستگار رو بچسبيد كه شايد تنها شتر بخت شما باشه. 2- ناز و لفت و ليس رو بذاريد كنار. 3- در معرض ديد باشيد، گذشت اون زمان كه مي‌گفتن: من اون دختر نارنج و ترنجم كه از آفتاب و ازسايه مي رنجم. 4- سن ازدواج رو بيارين پايين، همون 17 يا 18 خوبه. بالاتر كه برين همچين بگي نگي از دهن مي‌افتين. 5- 6- دعاي باز شدن بخت رو دور گردنتون آويزون كنيد، يه وقت كتابشو دور گردنتون آويزون نكنيد كه گردن لطيفتون كج مي‌شه. 7- پسر‌هاي فاميل بهترين و در دسترس‌ترين طعمه‌ها هستند، رو هوا بقاپيدشون. 8- رو شكل و شمايل ظاهري پسرها زياد حساسيت به خرج نديد، پسرهاي خوشگل، هستن دچار مشكل...! 9- توي اجتماع بر بخوريد، با مردم قاطي شيد، با ننه صغرا و بي‌بي عذرا نشست و برخاست كنيد، همينا هستن كه شادوماد مي‌سازن واستون. 10- يه كم به خودتون برسيد، منظورم آرايش و برداشتن زير ابرو و ريمل و پودر و سايه و كرم شب و روز و ماسك خيار و فر مژه و خط لب و خط چشم و... نيست. حداقل قيافه يه آدم رو داشته باشيد. 11- در پوشش دقت كنيد، لباس چسبون و كوتاه فقط آدماي بوالهوس رو دورتون جمع مي كنه، يه پوشش سنگين و اندكي رنگين با حفظ معيارهاي دوماد پسند بهترينه. 12- مهمون كه مياد قايم نشيد، چاي ببريد، پذيرايي كنيد، خلاصه يه چشمه بياين كه بعله ما هم هستيم. 13- سعي كنين از هر انگشتتون هفت نوع هنر بباره كه مامانه بتونه جلوي در و همسايه قر و قميش بياد كه دخترم قربونش برم اينجوريه و اونجوريه... 14- تا مامانه و باباهه مي‌گن دخترمون ديگه وقته عروسيشه مثل لبوي نپخته سرخ نشين و در بريد، در حركات و سكناتتون اين نظر رو تاييد كنيد و دنبالشو بگيريد. 15- بلاخره اگه خداي نكرده مي‌خواين جزو اون يك ميليون و هفت صد هزار دختر بي شوهر نباشيد (تازه اگه همه پسراي اين مملكت دوماد شن، كه نمي شن) هر چي داريد، رو كنيد، منظورم اعضا و جوارحتون نيست منظورم كمالات و هنر مندياتتونه. 16- و اينو بگم كه از هيچ دوره زندگيتون به اندازه وقتي كه با نامزد محبوبتون زير سايه درخت توي يه پارك خلوت داريد معاشقه مي كنيد لذت نخواهيد برد، حالا به بعدنش كار ندارم. 17- ...و آخرين توصيه اينكه عوض اينكه توي جريانات عشقي خيابوني و زودگذر غرق بشيد و مثل كبك سرتونو زير برف كنيد يه خورده به فكر زندگي آينده‌تون بشيد و اينقدر از اين دست به اون دست نريد دختراي خوب خواننده لطفا بد و بيراه نگيد بابا من كه اينو نگفتم فقط گذاشتم براي خنده پس منو نزنيد خب آفرين ممنون

تاريخ : برچسب:, | 1:44 | نویسنده : ramin

سلام.بعد از چند ماه می خوام جواب نعدادی از نظر ها رو بدم.کمکم جواب بقیه رو هم میدم.

همونطور ک میدونید نوشته های آبی رنگ جوابهای من هستن

 

ناهید

nz54.blogfa.om

سلام

با ادای احترام متاسفانه با توجه به این که من معلم دوره ی راهنمایی هستم

خدمتتان عرض کنم این مسئله به صورت اپیدمی از سال دوم راهنمایی شروع شده و در سال سوم به صورت عمومی در می آید و به راحتی در کلاس مورد بحث قرار می گیرد . اگر گوش هایت را تیز کنی می بینی به جز چند نفر که با ولع به حرف بقیه گوش می دهند و بعد می گویی خدایا وقتی بچه ام بزرگ شد چه کنم؟[ناراحت]

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

س

http://yad-sohrab.blogfa.com

 این همه بازدیدکننده و نظرات بسیار کم چرا؟؟!!

الان 16 نفر آنلاین چه جالب؟

 

بخاطر این ک من  تازه یک هفتس ک برگشتم به وبم و اتا زه رسیدم به نظر ها.همین الا ن 95 تا تایید نشده دارم.

من کلا یا نظرا رو یکراست نایید می کنم.یا میارمشون تو وبم واسه جواب دادن.یا اونایی ک الکی تعریف کردن رو بلا فاصله پاک میکنم.همین

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Rabie

rabiejalaly@yahoo.com

http://rabie62.blogfa.com

بحران اخلاقی و فرهنگ و البته هویت در همه جوامع در حال گذار اگر مدیریت نشه همین میشه - زیاد تعجب نکنید از این وضعیت - وای به حال نسل های بعدی که پدر مادر هاشون همین دختر و پسرهای جیغول امروزی هستن[ناراحت]

البته استثنا هم هست.(خودمون  خواننده های این وبلاگ)

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

shadi khodi

salam,az matalebe amuzandat kheili mamanoonam.

man hameye nokato raayat mikonam vali bazam tu rabeteham movafaq nistam...rastesh esgqo aheqimam mese adam nabud ye vaqty tanham gozasht k az rage gardan behem nazdiktar shode bud!kheili faramoosh kardanesh sakhte,barhaam azash khastam bargarde ba ink moqasser man nabudamo kariam nakarde budam azash mazerat khahiam kardam vali....

این توانایی خیلی مهمیه که آدم در اوج عشق بگرده دنبال خوب یا بد بودن معشوقش.واسه همینه که میگن انتخاب شایسته خیلی مهمه

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

بنده ی خدا

خواستم بگم اگه دخترا80%خوب (باکلاس گفتم)نیستن ,پسر خوب دیدی که از روی هوسش دختری رو انتخاب نکنه وگول قیافشو نخوره ,سلاممو بهش برسون((علیک سلام)) ودر ضمن به نظر (یکی)که دختره! خواستم بگم انقدر دخترای غیر مذهبی کلاه سرشون رفته که دیگه نمیذارن دخترای مذهبی هم کلاه سرشون بره.

راس میگه والا.ولی بدونید پسرای خوب بیشتر از پسرای بدن.فقط به خاطر بد بودنشون تو دید نیستن.دختره خودش میاد میگه کل کلاس م ابی اف دارن.ولی پسرا خودشون میدونن ک این طور کلاس ها در پسرا خیلی کمه

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

٪٪٪٪

سلام دوست من

به تازگی با وبلاگ شما آشنا شده ام. و به تازگی مقاله ی جالبی نوشته شده که روابط سالم جنسی از دیدگاه قرآن عظیم را بررسی می کند. مطمئن هستم که این مقاله می تواند کمک بزرگی برای جوانان باشد. پیشنهاد می کنم تا این مقاله را بخوانید تا بعدا روی آن بحث کنیم:

http://s3.picofile.com/file/7418488274/fundamental_study_of_melke_yamin.pdf.html

با تشکر

دستت درد نکنه.ایشالا یکی خوبش گیرت بیاد

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

عاطفه

سلام.مطالب قشنگی بود..ولی بیشترمیخام به عنوان یه پسرسوالموجواب بدی.من تاحالاباهیچ پسری دوست نشدم وازاین ارتباط بیزارم.(ایول) دانشجو هستم وعاشق پسری شدم که دوترم بالاترازمنه.تاحالا یک کلمه باهاش حرف نزدم ولی چندبارنگاهمون باهم برخوردکرده.خیلی خوشگل نیست. پولدارم نیست و یه جورایی نان آورخونس.من عاشق شخصیتشم ولی نمیدونم  اون اصلابه من فکر میکنه یانه. من متولد70ام واون65.یه غرورخاصی داره.البته منم دوستام میگن خوشگل وجذابم.توروخداتویی که پسری بهم بگوچطوربفهمم توسرش

چی میگذره؟من چیکارکنم دارم دیوونه میشم.توهمین وب منتظر جوابت هستم

 

متاسفم فقط 2چیز میتونم بگم.

1-کلا خود پسر ها هم نمی دونن چی تو سرشون میگذره

2-حتما خانواده ای داری ک ازشون کمک بگیری.چون کامل ترین پشتیبان تو هستن

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

لیدا

ح تما بخونید ...جواب میده خودم امتحان کردم.چشما هیچوق دروغ نمیگن....اگ خواستین بدونین ک طرف مقابلتون دوستون داره به چشماش نگاه کنین اگه وقتی نگاهش کردین بهتون باچشمایه خمارو ابدار نگاهتون کرد...بدونین ک دوستون داره..اما اگه اصلا نگاهتون نکرد یعنی اصلا دوستون نداره ولی اگه یهو نگاتون کرد بدونین همین الان عاشقتون شده .......اگه خودتون خواستین توجه طرف مقابلتونو جذب کنین وقتی ک باهاش صحبت میکنین ...در هنگام حرف زدن یکباره مستقیم به چشماش نگاه کنین و حرفتون رو قطع کنید ....بعد از چند لحضه نگاه چشماتون رو ببندید و به حرفتون ادامه بدین ..اون وقته ک طرف خودش میفهمه ک بهش ی حسی دارید و او هم بیه شمه ی حسی داره........

 

اینم یه جوا بی واسه عاطفه خانوم

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ساحل آرامش

ولی یادمون نره که از نگاه حرام باید اجتناب کرد که پاداشش بهشته.

بهشت...

 

 



تاريخ : برچسب:, | 1:44 | نویسنده : ramin
تحقیقات نشان می‌دهد۸۰ درصد دختران دبیرستانی در ایران با یک پسر دوست هستند، حتی ممکن است ارتباط جنسی هم داشته باشند که خانواده‌ها و مسئولین مدارس از این موضوع بی‌اطلاع هستند. 


این درحالی است که نوجوانان آگاهی کافی نسبت به این مسئله ندارند و ارتباطاتشان به ازدواج منجر نمی‌شود که این امر مطمئناً پیامدهای ناگواری را برای آنها به همراه خواهد داشت. عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطایی با بیان این مطلب در جلسه سخنرانی درخصوص چالش‌های زندگی دختران و پسران دانشجو، سازنده‌ترین و بهترین راه برای پیش برد ارتباط و علاقمندی با جنس مخالف را در ازدواج دانست و گفت: شیفتگی پسران برای ازدواج معمولاً در سن ۱۹ تا ۲۰ سالگی اتفاق می‌افتد. 

مراحل ارتباط میان دختران و پسران 
دکتر “محمود گلزاری” در ادامه سخنان خود، به مراحل ارتباط میان دختران و پسران اشاره کرد و گفت: مرحله اول در سنین زیر دبستان صورت می‌گیرد که گرایش به دوستی با جنس مخالف در این سن زیاد بوده و تفاوت جنسی در میان آنها وجود ندارد. وی همچنین مرحله دوم ارتباط دختران و پسران را در سن ۶ تا ۱۲ سالگی عنوان کرد و گفت: در این سنین هویت جنسی افراد شکل می‌گیرد. وی افزود، با توجه به تحقیقاتی که در این خصوص در کشور امریکا صورت گرفته است ۹۵ درصد دختران و پسران دوستانشان از جنس خودشان هستند، به عبارت دیگر این دو جنس در سن دبستان از هم فاصله می‌گیرند. وی همچنین مرحله سوم ارتباط میان دختران و پسران را در سنین نوجوانی عنوان کرد و افزود، دختران در سن ۱۲ سالگی و پسران در سن ۱۳ تا ۱۴ سالگی گرایش شان برای ارتباط با جنس مخالف بیشتر می‌شود. 
در جوامع غربیوی همچنین در ادامه سخنان خود به تشریح الگوی فرهنگ غرب پرداخت و گفت: در جوامع غربی ملاقات‌های عاشقانه امری خوب و پسندیده محسوب می‌شود و باعث ایجاد اعتماد بنفس در افراد می‌گردد اما این امر پیامدها و مشکلاتی را به همراه دارد که یکی از آنها مراقبت و جلوگیری از در سنین قبل از ۱۷ سالگی است و از ۱۷ سالگی به بعد نیز خطرات ناشی از بیماری‌های آمیزشی مانند ایدز، بارداری و… در این جوامع وجود دارد. 

وی همچنین به نتایج بدست آمده در کشورهای غربی در خصوص ارتباط‌های جنسی در سنین نوجوانی پرداخت و گفت: در غرب سالیانه بیش از یک میلیون نوجوان ۱۳ تا ۱۷ ساله دختر باردار می‌شوند و سالی ۵۰۰ هزار نوزاد از این طریق متولد می‌شود و نیز سه میلیون نفر به بیماری‌های آمیزشی مبتلا می‌شوند. همه این موارد در حالی صورت می‌گیرد که در مدارس به دانش آموزان روش‌های جلوگیری از بارداری آموزش داده می‌شود. 
ارتباط جنسی در ایران 
دکتر گلزاری در ادامه سخنان خود افزود، در ایران ۸۰ درصد دختران دبیرستانی با یک پسر دوست هستند و حتی ممکن است ارتباط جنسی هم داشته باشند که خانواده‌ها و مسئولین مدارس از این موضوع بی‌اطلاع هستند و این درحالی است که نوجوانان آگاهی کافی نسبت به این مسئله ندارند و ارتباطاتشان به ازدواج منجر نمی‌شود که این امر مطمئناً پیامدهای ناگواری را برای آنها به همراه خواهد داشت. 
نامه های دختران و پسران 
وی همچنین به نتایج به دست آمده در تحقیقات و پژوهش‌هایی که در این زمینه در ایران صورت گرفته است اشاره کرد و گفت: در حدود ۲۰ سالی که من در این زمینه تحقیق و پژوهش انجام داده‌ام، در نامه‌هایی که از سوی ۸۵ درصد از دختران در خصوص ارتباط‌های عاشقانه دریافت کرده‌ام مربوط به سن ۱۲ تا ۲۵ سالگی بوده و ۱۵ درصد از نامه‌ها مربوط به پسران بین ۱۴ تا ۱۷ ساله است. در این میان دختران بیش از پسران آسیب پذیر بوده و با پیامدهای بیشتری در این خصوص مواجه خواهند شد. 

دکتر گلزاری همچنین بر لزوم آموزش و افزایش آگاهی در بین دانش آموزان تاکید کرد و گفت: ما باید گرایش ارتباط میان دختران و پسران را امری طبیعی قلمداد کنیم و با مطالعه و تحقیق در این خصوص راهکارهای مناسبی را در چارچوب فرهنگ جامعه خود ارایه نماییم

 



تاريخ : برچسب:, | 1:44 | نویسنده : ramin
چطور یک رابطه شکست‌ خورده را ترمیم کنید؟
خیلی وقت‌ها روابطمان با شکست مواجه می‌شوند. اگر بخاطر کاری که یکی از شما انجام داده یا حرفی که زده، سوءتفاهمی اتفاق بیفتد، می‌تواند رابطه را با شکست روبه‌رو کند.

خوشبختانه چیزهای شکسته شده قابل ترمیم هستند. البته گاهی‌اوقات. وقتی رابطه‌ای خاتمه می‌یابد، باید اول از خودتان سوال کنید آیا این رابطه ارزش نجات دادن را دارد؟ آیا واقعا می‌خواهید آن رابطه را ادامه دهید؟ آیا طرفتان همان کسی است که بخواهید با او بمانید؟ اگر اینطور نیست، پیشنهاد می‌کنیم برای ترمیم رابطه‌تان با او، وقت نگذارید.

از طرف دیگر، اگر برای دوستی و رابطه با آن فرد ارزش قائل هستید و آن رابطه برایتان اهمیت دارد، پس باید به هر طریق ممکن تلاش لازم برای ترمیم آن رابطه را صرف کنید.

سوال اینجاست که چطور باید این کار را انجام دهید؟ اولین کاری که باید بکنید این است که با آن فرد تماس بگیرید و بگویید که برای دوستی با او ارزش قائل هستید و دوست دارید که در این رابطه با او حرف بزنید. برای او توضیح دهید که می‌خواهید سوءتفاهمات را از بین ببرید، حال تقصیر هر کدام از شما بوده باشد. وقت مشخص کردن مقصر نیست، وقت آن است که درکتان را بالا ببرید و به هر راهی که شده برای برقراری یک گفتگو و ارتباط عمیق‌تر زمان بگذارید.

اول اجازه دهید طرف‌مقابلتان نظراتش را مطرح کند. کاری کنید که بفهمد نظراتش برای شما اهمیت دارد. این را خیلی واضح با گفتن، "واقعاً دوست دارم دوباره نظرت را در مورد این موضوع بدانم و قول می‌دهم که حرفت را قطع نکنم چون فکر کنم دفعه قبل وقت کافی برای اینکه همه حرفت را بزنی در اختیارت قرار ندادم" نشان دهید. با این روش، باعث می‌شوید طرف مقابلتان بفهمد که حرف‌هایش برای شما مهم است. وقتی حرف‌های او تمام شد، نوبت شماست که پاسخ دهید.

اولین پاسخ شما باید این باشد که حرف‌هایش را کاملاً فهمیده‌اید و به هیچ‌وجه بعد از آن نباید از کلمه "اما" استفاده کنید. زیرا آوردن این واژه، بخش اول جلمه‌تان را منفی خواهد کرد. استفاده از کلمه "اما" نشان می‌دهد که واقعاً به حرف‌های او گوش نمی‌کرده‌اید و فقط منتظر بوده‌اید که نوبت حرف زدن خودتان شود. می‌توانید جمله اولتان را با چنین جمله‌ای دنبال کنید: "چیزی که درمورد حرفهایت خیلی جالب است یا مهم است یا ..." یا "حرفهایت کاملاً درست هستند و دوست دارم اضافه کنم که..."

از به کار بردن کلمات یا جملات منفی‌کننده مثل "چطور می‌توانستی چنین کاری کنی؟" خودداری کنید.

یک روش خوب دیگر این است که سوال بپرسید: "نظرت درمورد اینکه فردا همدیگر را ملاقات کنیم و درمورد آینده رابطه‌مان حرف بزنیم، چیست؟"، "آیا می‌توانی جزئیات بیشتری درمورد این موضوع مطرح کنی؟" و ... سوالاتی که به باز کردن و روشن کردن هر چه بیشتر این سوءتفاهم کمک کند.

سعی کنید حرف‌هایتان را به طور کامل در این گفتگو مطرح کنید. گاهی اوقات وقتی هر دو طرف فرصت بیان همه حرف‌هایشان را به دست می‌آورند، خودبه‌خود مشکلات و سوءتفاهمات رابطه از بین رفته و رابطه ترمیم می‌شود. حداقل می‌تواند شروع خوبی برای ترمیم رابطه باشد.

وقتی همه اطلاعات لازم را در دسترس داشته باشید، راحت‌تر می‌توانید یک راه‌حل برای داشتن رابطه‌ای بهتر در آینده پیدا کنید
 
 


تاريخ : برچسب:دختر ها چي مي پسندن,,راه وروش تور کردن پسران خوشگل,روش بوس کردن زن,عاشق کردن با نگاه,,راههايي براي رابطه برقرارکردن پسر با دختران ,حالات پسران هنگام عاشق شدن, شماره دادن دختران به پسران,چطور پسري رو وادار به ابراز علاقه کنيم,چگونه يک مرد را مجذوب و دلباخته خود کنيم,جذب پسر با نگاه,آيا پسرها ازدخترهاي خرخون دانشگاه خوششون مياد؟ پسرا عاشق چه جور دخترايي ميشن؟ پسرها از چه دختر هايي خوششون مياد,نگاه کردن دختر,نشونه هاي آدم هوس باز, دختر ها از چه ويژگي پسرها خوششون مي ياد,راه هاي عاشق کردن مرد متولد, شماره پسر خوشگل و خوشتيپ,روشهاي وابسته كردن دختران,روش هاي جذب مرد متولد فروردين,روش هاي جذب مرد متولد خرداد,روش هاي جذب مرد متولد تير,روش هاي جذب مرد متولد مرداد,روش هاي جذب مرد متولد شهريور,روش هاي جذب مرد متولد مهر,روش هاي جذب مرد متولد آبان,روش هاي جذب مرد متولد آذر,روش هاي جذب مرد متولد دي,روش هاي جذب مرد متولدبهمن,روش هاي جذب مرد متولد اسفند,,عاشق کردن دختر يا پسر با نگاه کردن,رازهاي وابسته کردن دختر ها به خود,روش هاي تيکه انداختن غير مستقيم به دختر در دانشگاه,شماره يه دختر خوب و خوش بدن,ويژگي مردان خوشگل,دوست شدن فقط با دادن شماره,,جلب وعاشق كردن پسر,پسر و جذبش,,چشمک پسر به دختر ميتونه نشونه ي علاقه باشه,جلب وعاشق كردن پسر,روش خوشگل شدن پسرها,روش خوشگل شدن دختر ها,,پسرها جذب چه دخترايي ميشن؟,رموز عاشق کردن پسر,عکس هاي دختران خوش اندام تهروني,راه هاي جذب کردن در نگاه اول,راه هاي بروز دادن علاقه و عشق,راه هاي جذب جنس مونث,چگونگي عاشق کردن يک پسر,تيپ خاص دخترانه,شناخت پسر از هر نوع,عاشق کردن پسران,چگونه يك مرد را عاشق خودتان بكنيد,طرز نگاه دختر عاشق به پسر, عاشق کردن پسر خوشگل,روش هاي جذب دوست,پسر خوش هيکل خوشتيپ خوشتون مياد,شناخت زن بي وف,تيپ خاص دخترانه,تيپ پسر,تيپ دختر,روش شماره دادن به دختر تو خيابون چه جوري به دوست پسرمون ابراز علاقه کنيم؟راه هاي خوشگل کردن پسران,چگونه با نگاه کردن دختر رابه خودعلاقه مند کنيم,روشهاي کم کردن فاصله گوش با سر,راز شناخت خانم,شناخت پسر ها,طرح رفاقت با دخترا,راهاي جذب جنس مخالف روش هاي عاشق كردن مردان خردادي,روش خوشگل شدن پسرها,روش خوشگل شدن دختر ها,چگونه همسر دلخواهمان را به سوي خود جذب کنيم,شناخت دخترها,توانايي جذب دوست پسر,راز هاي مجذوب کردن پسر,چه طور پسري را خر کرد,انواع واکنش دخترها در مورد پيشنهاد دوستي ,احوال پرسي يک جنتلمن,دخترا از چه تيپ پسرا خوششون مياد,در رابطه دوستي چگونه وابسته کردن پسر به دختر ,راههاي عاشق كردن زنم,مواردي براي جذب کردن بسر,عاضق کردن دختران بي احساس,عاشق کردن زوج مخالف به خودت,روش وابسته کردن دختر,روش وابسته کردن پسر,طوري يه پسر مردادي عاشق خودمون بکنيم,ده رازخانمها,راه هاي شناخت اينکه چگونه بفهميم پسري با ما قصد ازدواج دارد يانه,طرز نگاه کردن تو چشم عاشق,متولد مهر از چه جور دختري خوشش مياد,چگونه كم كم عشق واقعي را به, | 16:30 | نویسنده : ramin

...هـرگـاه پـايتان را از در خانه بيرون بگذاريد و با توده عظيمي از الماس بروي زمين روبرو گرديد، کم کم برايتان عادي شده و ديگر آنها را بچشم سنگهاي گرانبها و ارزشمند نخواهيد نگريست

زياد معاشرت کنيد... سپس غير قابل دسترس گرديد
هـر چه بيشتر با شخصي ارتباط داشته باشيد آن شخص بيشتر شما را دوست خواهد داشت. اين را ديويد ليدمن متخصص رفتار انسانها بيان مي کند. در واقع حق با اوسـت.
چندين مطالعه ديگر نشان داده کـه در مـعـرض قـرار گـرفـتن مکرر با هر محرک خاص ما را نسبت به آن محرک علاقه مند تر مي گرداند. (تنها زماني اين نظريه صدق نمي کنـد کـه واکنش اوليه ما به آن محرک منفي باشد). بنابراين در ابتداي آشنايي از آنکه کناره گيـر، گريزان و غير قابل دسترس باشيد، پرهيز کنيد. در عوض به دنبـال بهانه هاي فراوان براي آنکه وقت خود را با وي بگذرانيد باشيد. چطور یک دختری را بخندونیم و جذبش کنیم؟
اکنون حواستان را کاملا جمع کنيد چون اين مرحله زيرکانه بوده و احتياج به مهارت دارد. درست زماني که مطمئن شديد که او را مجذوب خود کرده و محبوب گشته ايد به تدريج معاشرت خود را کاهش داده و کمتر در دسترس قرار گيريد و اين کـار را تـا زماني کـه وي شما را ديگر ملاقات نکرده و نبينـد ادامه دهيد.
شـما هم اکنون "قانون کمـيابي" را بطور مؤثر بکار گمارديد. همه ما واقف هستيم که: مردم خـواهـان چيزهايي هستـند که نميتوانند داشته باشند. و هميشه در دسترس بودن شـما سبب کاهـش ارزش و شـان شما مي گردد. براي مثال هـرگـاه پـايتان را از در خانه بيرون بگذاريد و با توده عظيمي از الماس بروي زمين روبرو گرديد، کم کم برايتان عادي شده و ديگر آنها را بچشم سنگهاي گرانبها و ارزشمند نخواهيد نگريست.روش های جذب دختران.آموزش جذب دختر
اين قانون کميابي است که سبب ميشـود بـيشتر طالب آنها گرديد. با آنان باشيد و سپس کمياب گرديد و مشاهده خواهيد کرد محبوب تر مي شويد. راه های جذب دختران.راه و روش جذب دختران
ما مرتبا در مورد مسايلي چون شور و اشتياق، جـاذبـه جـنـسـي و عـشـق صحبت به ميان مياوريم اما به "شباهت ها" اشاره اي نميکنيم . بـايـد آگـاه باشيم افراد با خصوصيات متضاد در بلـنـد مـدت جـذب يـکديـگر نـمي شوند. ما همواره در جستجوي شباهتها ميان خود و شريک زندگيمان مي بـاشيم.
اغـلب ما بـا گـشـتـن و مـعـاشرت با دوستاني که مورد علاقه امان نمي باشند ترس داريـم پس چـرا با مـعشـوق خود چنين کنيم؟ علاقمند بودن و دوست داشتن کسي بسيار مهم تر از آن است که ما عاشق آن فرد باشيم. تنـها شباهت هاي اخلاقي و شخصيتي ما نيست که حائز اهميت ميباشد. هرگاه شما با فردي کـه از لـحاظ ظاهـر شبـيـه شـما باشد آشنا گرديد، احتمال آنکه وي شيفته و دلباخته شما گردد 4 برابر بيشتر ميباشد. جذب دختر
راههاي محبوب شدن ...جذب پسر.جذب دختر.عاشق کردن پسر با نگاه.عاشق دختر کردن

به او نگاه کنيد...
زيـک روبيـن روانـشـنـاس دانشگاه هاروارد مطالعه اي را صورت داد تا دريابد آيا قادر است عشق را بطور علمي توسط ضبط مدت زماني که دو عاشق بيکديگر چشم دوختـه انـد، مورد اندازه گيري قرار دهد. وي دريافت که دو فردي که عميقا عاشق يکديگر مي بـاشند 75 درصد از زماني را که گفتگو مي کنند، به همديگر نگاه مي کنند.و هـنـگـامي که فرد ناخوانده اي به ميان صحبتشان وارد ميگردد آهسته تر روي از يکديگر برمي گـردانـنـد. در گـفـتـگوهـاي معمولي افراد 30 تا 60 درصد از وقت را به نگاه کردن به يـکديـگر اخـتـصـاص مي دهند. اهميت مقياس روبين واضح ميباشد: احتمال آنکه بگوييم دو فرد تا چه ميزان عاشـق و دلبـاخته يـکديـگر هستند را مي تـوان بـا انـدازه گيـري مـدت زمـانـي کـه آن دو عاشقانه به يکديگر زل مي زنند تخمين زد.
برخـي روانـکاوان از آن در حين مشاوره براي آنکه دريابند تا چه اندازه زوجين به يکديگر علاقه و عشق دارند سود مي برند.
هـمچنين اين موضوع اطلاعات سودمند زيادي را بـراي آنـکه بـخواهيد شخصي دلباخته شما گردد در اختيارتان قرار ميدهد. اينگونه که: هرگاه به شخصي که دوسـتـش مي داريد در حين گفتگو 75 درصد از زمان به وي نگاه کنيد. با اين کار مغز آن فرد را فريب ميـدهيد. مـغز آن شخص آخرين باري که فردي تا اين اندازه به او نـگـاه کـرده را بـخاطر آورده و تـحلـيـلش از اين نگاه طولاني، وجود عشق و علاقه خواهد بود. در نتيجه اين طـور مـي انـديـشد که عاشق شما است و مغزش شروع به ترشح فنيل اتيلامين (PEA) مي کند.
ايـن مـاده از خانواده آمفي تامين ها ميباشند که توسط سيستم عصبي ترشح ميگردد.هنگامي که ما عاشق ميشويم PEA همان عاملي است که سبب تعريق کف دستان، احساس دل آشوبي، و افزايش ضربان قلب ميشود.هر چه شخصي که شما خواهانش ميباشد PEA بيشتري بدرون جريان خونش جاري گردد احتمال آنکه او دلـبـاخـتـه شـمـا گـردد افـزايـش ميـيابد.عاشق کردن

زماني که شما نمي توانيد صادقانه فردي فرد بي رغبـتـي را وابسته خود کنيد، بکارگيري اين تکنيک توليد PEA را کاملا ميسر خواهد نمود. امتحان کنيد.مطمئن هستم از نتيجه کار خود شگفت زده خواهيد شد. زمـانـي کـه بـا شخصي هستيد به وي حس عاشق بودن را القا کنيد و اينکه او سـرانـجـام بـاورش شـود که عاشق شما است، زياد بطول نخواهد انجاميد.

روي برنگردانيد... .عاشق کردن

ديـگر يـافته هاي تعيين کننده در تحقيقات روبين: اگر فردي بـه زن و شوهري که در حـال گفتگو هستند، ملحق گردد، مدت زمان زيادي طول مي کـشـد تـا نگاه آن زوج از يکديگر منحرف شده و به نفر سوم برگردانده شود. باز هرگاه اين عمل را با شـخصـي کـه هنوز دلباخته شما نگشته بکار بنديد، به او طوري القا ميکنيد کـه گويي دلبـاخته شماست و باعث سرازير گشتن مقدار بـيـشـتـري PEA داخـل جريان خونش مي شـويد. لئيل لونـز، مـتخصص روابط انسانها، اين تکنيک را "چشمان آب نباتي" نـام نـهـاده. جذب پسر.جذب دختر.عاشق کردن پسر با نگاه.عاشق دختر کردن

چشمانتان را به چشمان فردي که دوستش مي داريد قفل نموده و ثابت در همان حالت نگه داريد. حتي زماني که او صحبتـش پـايـان يـافـت و يا آنکه شخص ديـگـري به شما مـلـحـق شد، روي برنگردانيد.
وقتي سرانجام خـواسـتـيـد چشمانتان را از چشمانش برگردانيد (پس از 4-3 ثانيه) آن کار را با بي ميلي و آهستگي انجام دهيد دقيقا مانند آنکه توسط يک آب نبات به يکديگر چسبيده ايد.
شايد اين تکنيک زياد سودمند به نظر نرسد ولي باور کنيد هرگاه بطور صحيح صورت گيرد از تعجب نفس شما را بند خواهد آورد.عاشق کردن
اگرآنقدر کمرو و خجالتي مي باشيد که قادر نيستيد مستقيما به چشمها خيره شـويـد از تکنيک آب نـبـات صـرف نظر کرده و از اين روش استفاده نماييد.بفردي که وارد گفتگوي شما شده روي برگردانده اما به محض آنکه سخنان آن فرد پايان يافت، بـه سرعت چشمانتان را به سمت شخص مورد علاقه خود بازگردانيد. اين يک حرکت بررسي کنـنده است. شما ميـخواهيد واکنش وي را از آنچه گوينده بيان داشته مورد بررسي قرار داده و بـه وي تفهيم کنيد که بيش از آن فرد به او علاقه مند هستيد.از علم مردمک سنجي کمک بگيريد...

ما هـمگي با حالت چشمها پيش از خواب آشنا هستيم وقتي بـه آنها مينگريم نگاهـي خمارآلود است. شما تنها به يک چيز براي ايجاد حالت چشمان پيش از خواب نياز داريد: مردمک هاي بزرگ و متسع.
بر طبق علم مردمک سنجي اين عاملي اسـت کـه هـمه ما به آن پاسخ مي دهيـم. شـما قادر نيستيد مردمک چشم خود را آگاهانه کنترل کنيد (به همين خاطر است که مي گويند چشمها هيچگاه دروغ نميگويند). اما شما ميتوانـيـد با ايجاد شرايط مناسب حالت مردمک منبسط را پديد آورده و به نتيجه دلخواه بـرسيد. ابتدا نور را کاهش دهيد. هـرگاه ميـزان روشـنـايـي و نـور مـحيـط کاهـش يابد مردمک چشمها متسع ميگردند.عاشق کردن.مرد ها
به همين خاطر است که استفاده از نور شمع و يا کليدهاي کاهنده نور چراغها در رستورانهاي رمانتيک ضروري ميباشد. تنها با ملايم کردن و کاهش نور نيست که چهره ما جذاب تر بنظر ميرسند، مردمکهاي منبسط نيز سودمند هستند.
دانشمندان 2 تصوير از يک زن را به مردان نشان دادند. هر دو تصوير يکسان و مشابه بود يکي از دو تصوير طوري دستکاري شده بود که مـردمک چشـمـها بـزرگـتـر بـنـظر بـرسنـد. زماني که تصوير دستکاري شده را نشان مردان دادند، آنهـا زن را در تـصـويـر دسـتـکاري شده، 2 برابر جذابتر از تصوير واقـعـيـش تـشـخيـص دادنـد. بـروي چهره مردان نيز آزمايش مـشـابـهـي صـورت گـرفـت و بـه زنـان نـشـان داده شـد و نـتايج مشابهي حاصل گشت.عاشق کردن دختران
همچنين هنگامي که ما به چيزي علاقه داريم و دوستش مي داريم مي نگريم، مـردمک چشمانمان باز بزرگتر و متسع مي شوند. اين را نيز مي تـوان تـوسـط تـصـاويـر به اثبات رساند. اين بار پژوهشگران تصوير يک زن زيبا را ميـان تـعداد زيـادي از تـصـاوير معمولي و پيش پا افتاده قرار دادند سپس تغيير اندازه مـردمـک چـشمهاي مردان حين مشاهده آن تصاوير را مورد بررسي قرار دادند. بدون اسـتـثـنـا مـردمـک چـشـمهـاي مردان بروي تصوير مورد نظر منبسط مي گشت.
اين يعني که هرگـاه شـمـا شـديدا مجذوب شخصي شده باشيد بايد تا حالا مردمک چشمانتان مانند حفره هاي سياه متسع و بزرگ شده باشد! 



تاريخ : برچسب:, | 12:28 | نویسنده : ramin

از تنها بودنم راضی نیستم ؛ اما …. خوشحالم که با خیلی ها نیستم … !!!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

من گفتم خاکی ام... ولی نباید آسفالتم کنی که...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

نه به دیروزهایی که بودی فکر می کنم
و نه به فرداهایی که "شاید" بیایی ...
می خواهم امروز را زندگی کنم ...
خواستی باش ... نخواستی نباش...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بقیه در ادامه مطلب


تاريخ : برچسب:, | 12:28 | نویسنده : ramin

پسر حمید استیلی : بابا برام توپ میخری ؟
حمید استیلی : نه بچه برو اعصاب ندارم
پسر : نمیخری ؟
حمید استیلی : نه نه نه
پسر حمید استیلی : علیییییییه دایی علیییییییه دایی...


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

When I was 15
.
.
.
انکار نکن ، میدونم"وِن آی واز پونزده" خوندیش


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

به اوونی که سیگار میکشه میگن سیگاری ، به اوونی هم که تریاک میکشه میگن تریاکی
فقط میخواستم بگم اون بنده خدایی که پیپ میکشه چه گناهی کرده آخه؟



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بقیه در ادامه مطلب


تاريخ : برچسب:, | 12:28 | نویسنده : ramin

توانا بُوَد , هر که ‘ دارا ‘ بُوَد ….. زِ ‘ ثروت ‘ دلِ پیر , بُرنا بُوَد
به ثروت هر آن ابله بی سواد …… به نزد کسان ، به به ! چه آقا بود


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

منطقِ پدر و مادر از تحصیل در دانشگاه:
“این همه درس خوندی، درِ یه نایلون رو نمی تونی‌ باز کنی‌!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

دانشمندان به یه نتیجه منطقی رسیدن:
از یه جائی‌ به بعد بحث کردن دیگه فایده ایی نداره،باید ف حش بدی !


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بقیه در ادامه مطلب


تاريخ : برچسب:, | 12:28 | نویسنده : ramin

تو تکراری ترین ” حضور ” روزگار منی

و من عجیب ؛ به آغوش تو

از آن سوی فاصله ها

خو گرفته ام . . .


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بگویم و بدانی یا نگویم و میدانی ، فاصله دورت نمیکند ،

در خوبترین جای جهان جا داری ، جایی که دست هیچکس به تو نمیرسد

بقیه در ادامه مطلب


تاريخ : برچسب:, | 12:28 | نویسنده : ramin
چی میشد زنگ میزدی 118 میگفتی شماره اون دختره رو که تو
ماشین دیدمش می خوام ؟!بعد صدای کیبرد زنه از پشت تلفن میومد ...
بعد می گفت : لطفا یاداشت فرمایید : 091....
بعد آخرشم میگفت : با تشکر ، راهنمای 198 ، انشا الله مخشو بزنی...!!!"


*  * * * * * * * * * * * * * * * *


قبول دارید کاری که میثاق با پرسپولیس کرد، اسکندر نکرد!!


*  * * * * * * * * * * * * * * * *

 گاهی باید دست از سرش برداری ... و بجاش از پات ،

برای شوت کردنش استفاده کنی ... !

بقیه در ادامه مطلب



تاريخ : برچسب:, | 12:28 | نویسنده : ramin
چه سخت است تشییع عشق روی شانه های فراموشی، وقتی میدانی پنج شنبه ای

نیست تا رهگذری بر بی کسی فاتحه بخواند!



*  * * * * * * * * * * * * * * * *

وقتی حالت بده روحت بی پناهه / میبینی هر کاری کردی اشتباهه

وقتی به جز شب هیچ رنگی توی نگات نیست / وقتی کسی اندازه تنهاییات نیست


* * * * * * * * * * * * * * * * *

به سلامتیه تنهایی و به سلامتیه همه ی اونایی که فهمیدن هیشکی تو این 

دنیا لیاقت دوست داشتنو نداره.

بقیه در ادامه مطلب


تاريخ : برچسب:, | 12:28 | نویسنده : ramin
دوتا جمله خفن دارم نه حسین پناهی گردن میگیره نه دکتر شریعتی

موندم چیکارش بکنم !


* * * * * * * * * * * * * * * * *

به دوستم گفتم سه بار پشت سر هم بگو

سه سیر سرشیر سه شیشه شیر !

نامبرده حدود یک ساعته لکنت زبون گرفته ! :) )

* * * * * * * * * * * * * * * * *

یه بار شیطون گولم زد، رفتم از جیب بابام ۲۵ تومن (۲۵ تا یه تومنی) ورداشتم

رفتم پفک اینا خریدم، عصرش عذاب وجدان گرفتم،

رفتم از کیف مامانم ۵۰ تومن ورداشتم گذاشتم تو جیب بابام.


* * * * * * * * * * * * * * * * *

یکی از بدترین لحظه های زندگی وقتیه که فیلم رقصیدنت رو توی جمع نگاه می کنی :دی


بقیه در ادامه مطلب



تاريخ : برچسب:, | 12:28 | نویسنده : ramin
دوریت زمستانی دیگر است ، کمتر از من دور شو ، باز سرما خورده ام


 * * * * * * * * * * * * * * * * *


با یاد تو این ستاره ها رنگی بود / این دفتر خاطرات من سنگی بود

از درس کلاس عاشقی سهمم باز / یک زنگ فقط دوری و دلتنگی بود


 * * * * * * * * * * * * * * * * *

در هجوم لحظه های پوچ جدایی ، سکوت تنها یادگار با تو بودن است

بقیه در ادامه مطلب


تاريخ : برچسب:, | 12:28 | نویسنده : ramin
طلوع کن از سرزمین رویاهایم ای ستاره ی شب های تاریکم ! آسمان دلم را منتظر مگذار


 * * * * * * * * * * * * * * * * *


بهانه های دنیا تو را از یادم نخواهد برد ، من تو را در قلبم دارم نه در دنیا


 * * * * * * * * * * * * * * * * *


نفست باران است

دل من تشنه ی باریدن ابر  , دل بی چتر مرا مهمان کن
 !

بقیه در ادامه مطلب


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد